POTVRZENÁ ÚČAST 2024                

Airshow Office

Tým zabezpečuje vše související s leteckými a zahraničními účastníky akce – komunikaci, dopravu, ubytování, asistenci při zajištění bezproblémového průběhu letových i statických ukázek. Pro práci v tomto týmu je nezbytná angličtina na komunikativní úrovni. Činnost probíhá ze začátku v kanceláři Jagello 2000 (tzv. HQ) a dva týdny před akcí se přesouvá na letiště do tzv. Airshow Office, která slouží pro kompletní servis posádek. 

Přehled pozic v týmu

Název Termín činnosti  
Zástupce koordinátorky Airshow Office  15. 8. - 25. 9.   obsazeno
Asistent ubytování a asistent dopravy  15. 8. - 25. 9. obsazeno
Asistent dopravy a ubytování 9. - 24. 9.  obsazeno
Asistent zázemí a logistiky  9. - 24. 9.  obsazeno
Asistent zázemí a logistiky  16. - 24. 9.  obsazeno
Pokladník promo předmětů akce (2x) 16. - 24. 9.  obsazeno
Pokladník v AO bufetu (2x)  16. - 24. 9.  obsazeno

Náplň práce 

Zástupce koordinátorky Airshow Office - 15. 8. – 25. 9. 2024
Zástupce koordinátorky AO má na starost asistenci koordinátorce AO v komunikaci se zahraničními a leteckými účastníky, zpracování přijatých údajů a přípravu materiálů k tisku. Na letišti pak pomoc s přípravou prostoru AO (asistenci při návozu materiálu, přípravu zázemí atd.), asistenci koordinátorce AO při udržovaní chodu AO a zastupování koordinátorky při vedení týmu AO. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B, samostatnost, flexibilita, schopnost vedení skupiny, zodpovědnost, dochvilnost, spolehlivost, komunikativnost, týmový duch 
Výhodou – každý další jazyk, orientace v oblasti vojenského letectví, manuální zručnost 

Asistent ubytování a asistent dopravy – 15. 8. – 25. 9. 2024
Asistent ubytování řeší správu a přerozdělování pokojů v hotelích jednotlivým účastníkům a skupinám akce, komunikuje s hotely, zpracovává změny v požadavcích na ubytování, pomáhá při přípravě prostoru AO. Zároveň poskytuje asistenci hlavnímu koordinátorovi dopravy při přijímání požadavků na dopravu, plánování dopravy účastníkům, komunikaci s účastníky. Poskytuje také asistenci při dispečinku účastnických vozidel a autobusů a přípravě prostoru AO. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, týmový duch

Asistent dopravy a ubytování – 9. – 24. 9. 2024
Poskytuje asistenci hlavnímu koordinátorovi dopravy při přijímání požadavků na dopravu, plánování dopravy účastníkům, komunikaci s účastníky. Poskytuje také asistenci při dispečinku účastnických vozidel a autobusů a přípravě prostoru AO. Pomáhá s řešením a zpracováváním požadavků na ubytování a komunikaci s hotely. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), komunikativnost, logické myšlení, flexibilita, zodpovědnost, týmový duch 
Výhodou – každý další cizí jazyk  

Asistent zázemí a logistiky – 9. – 24. 9. 2024
Asistent zázemí a logistiky dohlíží na stav zázemí AO, zabezpečení pořádku, chod sociálních zařízení. Zabezpečuje komunikaci s dodavateli materiálů a zařízení do AO, koordinuje návoz občerstvení. Poskytuje pomoc při přípravě AO. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, týmový duch
Výhodou – technická zručnost 

Asistent zázemí a logistiky – 16. – 24. 9. 2024
Poskytuje pomoc a podporu asistentovi zázemí a logistiky i celému týmu AO. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch
Výhodou – technická zručnost

Pokladník promo předmětů akce (2x) – 16. – 24. 9. 2024
Náplní práce je správa a prodej propagačních předmětů akce, správa pokladny a asistence při přípravě prostoru AO. Příprava materiálů a jejich rozmístění (aranžace), vedení evidence prodaného materiálu, zodpovědnost za fyzickou pokladnu.
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch

Pokladník v AO bufetu (2x) – 16. – 24. 9. 2024
Podílí se na prodeji sortimentu v bufetu AO, spravuje jeho pokladnu, přijímá peníze a stravenky akce, asistuje při přípravě prostoru AO.  
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch 

Speciální partner

Partneři

TITULÁRNÍ PODPORA
HLAVNÍ PODPORA
GENERÁLNÍ PARTNER
Lockheed Martin
HLAVNÍ STRATEGICKÝ PARTNER
ORLEN
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
PODPORA
HLAVNÍ PARTNER
HLAVNÍ PRODUKTOVÝ PARTNER
Radegast
HLAVNÍ MARKETINGOVÝ PARTNER
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro