Airshow Office
Tým zabezpečuje vše související s leteckými a zahraničními účastníky akce – komunikaci, dopravu, ubytování, asistenci při zajištění bezproblémového průběhu letových i statických ukázek. Pro práci v tomto týmu je nezbytná angličtina na komunikativní úrovni. Činnost probíhá ze začátku v kanceláři Jagello 2000 (tzv. HQ) a dva týdny před akcí se přesouvá na letiště do tzv. Airshow Office, která slouží pro kompletní servis posádek.
Přehled pozic v týmu
Název | Termín činnosti | |
---|---|---|
Zástupce koordinátorky Airshow Office | 15. 8. - 25. 9. | obsazeno |
Asistent ubytování a asistent dopravy | 15. 8. - 25. 9. | obsazeno |
Asistent dopravy a ubytování | 9. - 24. 9. | obsazeno |
Asistent zázemí a logistiky | 9. - 24. 9. | obsazeno |
Asistent zázemí a logistiky | 16. - 24. 9. | obsazeno |
Pokladník promo předmětů akce (2x) | 16. - 24. 9. | obsazeno |
Pokladník v AO bufetu (2x) | 16. - 24. 9. | obsazeno |
Náplň práce
Zástupce koordinátorky Airshow Office - 15. 8. – 25. 9. 2024
Zástupce koordinátorky AO má na starost asistenci koordinátorce AO v komunikaci se zahraničními a leteckými účastníky, zpracování přijatých údajů a přípravu materiálů k tisku. Na letišti pak pomoc s přípravou prostoru AO (asistenci při návozu materiálu, přípravu zázemí atd.), asistenci koordinátorce AO při udržovaní chodu AO a zastupování koordinátorky při vedení týmu AO.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B, samostatnost, flexibilita, schopnost vedení skupiny, zodpovědnost, dochvilnost, spolehlivost, komunikativnost, týmový duch
Výhodou – každý další jazyk, orientace v oblasti vojenského letectví, manuální zručnost
Asistent ubytování a asistent dopravy – 15. 8. – 25. 9. 2024
Asistent ubytování řeší správu a přerozdělování pokojů v hotelích jednotlivým účastníkům a skupinám akce, komunikuje s hotely, zpracovává změny v požadavcích na ubytování, pomáhá při přípravě prostoru AO. Zároveň poskytuje asistenci hlavnímu koordinátorovi dopravy při přijímání požadavků na dopravu, plánování dopravy účastníkům, komunikaci s účastníky. Poskytuje také asistenci při dispečinku účastnických vozidel a autobusů a přípravě prostoru AO.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, týmový duch
Asistent dopravy a ubytování – 9. – 24. 9. 2024
Poskytuje asistenci hlavnímu koordinátorovi dopravy při přijímání požadavků na dopravu, plánování dopravy účastníkům, komunikaci s účastníky. Poskytuje také asistenci při dispečinku účastnických vozidel a autobusů a přípravě prostoru AO. Pomáhá s řešením a zpracováváním požadavků na ubytování a komunikaci s hotely.
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), komunikativnost, logické myšlení, flexibilita, zodpovědnost, týmový duch
Výhodou – každý další cizí jazyk
Asistent zázemí a logistiky – 9. – 24. 9. 2024
Asistent zázemí a logistiky dohlíží na stav zázemí AO, zabezpečení pořádku, chod sociálních zařízení. Zabezpečuje komunikaci s dodavateli materiálů a zařízení do AO, koordinuje návoz občerstvení. Poskytuje pomoc při přípravě AO.
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, týmový duch
Výhodou – technická zručnost
Asistent zázemí a logistiky – 16. – 24. 9. 2024
Poskytuje pomoc a podporu asistentovi zázemí a logistiky i celému týmu AO.
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch
Výhodou – technická zručnost
Pokladník promo předmětů akce (2x) – 16. – 24. 9. 2024
Náplní práce je správa a prodej propagačních předmětů akce, správa pokladny a asistence při přípravě prostoru AO. Příprava materiálů a jejich rozmístění (aranžace), vedení evidence prodaného materiálu, zodpovědnost za fyzickou pokladnu.
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch
Pokladník v AO bufetu (2x) – 16. – 24. 9. 2024
Podílí se na prodeji sortimentu v bufetu AO, spravuje jeho pokladnu, přijímá peníze a stravenky akce, asistuje při přípravě prostoru AO.
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch