HR
Tento tým je odpovědný za přijímání brigádníků, jejich zaškolení, administrativní činnost spojenou s jejich nástupem. Zabezpečuje ubytování, stravování a další servis pro brigádníky. Během samotné akce pak poskytuje informační podporu na dotazy infostánků. Činnost probíhá ze začátku v kanceláři Jagello 2000 (tzv. HQ) a týden před akcí se přesouvá na letiště.
Přehled pozic v týmu
Název | Termín činnosti | |
---|---|---|
Zástupce koordinátorky brigádniků | 15. 8. - 27. 9. | obsazeno |
Asistent koordinátorky brigádniků - podpora infostánků | 12. 9. - 25. 9. | obsazeno |
Náplň práce
Zástupce koordinátorky brigádníků – 8. 8. – 27. 9. 2024
Pomáhá koordinátorce brigádníků s přípravou smluv a dokumentů pro brigádníky, komunikuje s brigádníky, zajišťuje komunikaci s ubytovacím zařízením pro brigádníky. Rozesílá brigádníkům emaily s informacemi k nástupu. Vytváří tabulky v tabulkovém softwaru Microsoft Excel. Týden před akcí zastupuje koordinátorku v zajištění nástupu brigádníků na letiště nebo do kanceláře Jagello 2000, poskytuje všestrannou administrativní a komunikační výpomoc koordinátorce. Pomáhá s přijímáním a vyřizováním telefonátů z pevné linky v kanceláři Jagello 2000. Na letišti dohlíží na výdej a vrácení zapůjčeného materiálu.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, řidičský průkaz skupiny B, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), komunikativnost, spolehlivost, časová flexibilita, zodpovědnost, samostatnost, týmový duch
Asistent koordinátorky brigádníků – podpora infostánků – 12. – 25. 9. 2024
Zajišťuje přepravu brigádníku z nádraží na ubytování, přepravu na letiště, komunikuje s příchozími brigádníky, zajišťuje dovoz stravy, dohlíží na výdej a vrácení zapůjčeného materiálu, poskytuje všestrannou administrativní a komunikativní výpomoc koordinátorce. Na letišti zajišťuje s pomocí koordinátorky podporu infostánků - odpovídá na dotazy pracovníků infostánku, roznáší brigádníkům stravu apod.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – řidičský průkaz skupiny B, znalost práce s PC (především práce s nástroji Microsoft Office), komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, týmový duch
Výhodou – znalost anglického jazyka na komunikativní úrovní