Infostánky
První linie kontaktu mezi návštěvníky a organizátory. Pracovníci infostánků se starají o blaho a spokojenost návštěvníků akce, zodpovídají dotazy, poskytují informace a prodávají upomínkové předměty. Nemusí vědět vše o akci od A do Z, ale musí mít příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a také se umět vynajít. Vhodná je znalost angličtiny či polštiny. Činnost probíhá čtvrtek - neděle.
Přehled pozic v týmu
Název | Termín činnosti | |
---|---|---|
Vedoucí informačních stánků | 2. - 24. 9. | obsazeno |
Pracovník informačního stánku (9x) | 19. - 22. 9. | obsazeno |
Náplň práce
Vedoucí informačních stánků – 2. – 24. 9. 2024
V jeho odpovědnosti leží koordinace čtyř infostánků, rozdělení a inventarizace zboží, příprava materiálů, podpora pracovníků infostánků v zodpovídání dotazů a vybíraní tržeb, koordinace prodeje pro brigádníky a interní zájemce.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), spolehlivost, zodpovědnost, schopnost vést lidi, samostatnost, logické myšlení, týmový duch
Výhodou – anglický jazyk na komunikativní úrovni, studium ekonomického směru
Pracovník informačního stánku (9x) – 19. – 22. 9. 2024
Je zodpovědný za chod infostánku. Komunikuje s vedoucím infostánků nebo jeho asistentem při řešení problémů. Odpovídá na dotazy návštěvníků, prodává zboží, eviduje prodané zboží apod.
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, spolehlivost, komunikativnost, zodpovědnost, týmový duch
Výhodou – každý další jazyk (polština)